joi, 14 octombrie 2010

Domnu Trandafir

Învăţătorul meu este bun, ne învaţă multe lucruri frumoase. În fiecare dimineaţă când mă trezeam , eram dornic să merg la şcoală, unde mereu aflăm lucruri noi.
Când se aude clopoţelul,merg în pauze,să mă joc cu colegii mei.Clopoţelul de intrare suna ca un glas cristalin ce ne cheamă în clasă.
Intraţi în clasă,aşezaţi în bancă , aşteptăm cu drag ora următoare .Zi cu zi, oră de oră, timpul a trecut, iar la finalul clasei a doua am ajuns pe nesimţite.Profesorul ne-a stat alături să trecem peste greutăţi.
Îmi amintesc cu emoţie şi ultima zi de şcoală a clasei a doua...Nerăbdător, îmbrăcat în uniformă, cu nerăbdare grăbeam paşii spre curtea şcolii, unde începea festivitatea. Toţi elevii am fost chemaţi în faţă, să primi diplomele de bună purtare, şi care ne arătau cât de atenţi am fost. Unii fruntaşi, alţii codaşi , fiecare după puteri.

Niciun comentariu: